Uw bestelling ruilen of retourneren

Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop en je wilt deze ruilen en/of retourneren dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product of de bestelling aan ons te retourneren. Het artikel dat je ruilt of retourneert mag niet gebruikt zijn, en moet in originele staat zijn.

Om je retourzending in behandeling te kunnen nemen dien je een even een mailtje te sturen naar retour@sibble.nl. en het retourformulier dat je ontvangt bij je bestelling volledig in te vullen en bij te voegen bij de retourzending. Hierop kun je aangeven of je je geld terug wil hebben, of dat je wil ruilen voor een ander artikel. We horen graag de reden, zodat wij hier iets van opsteken!

Let op: Zonder retourformulier kunnen wij geen retouren in behandeling nemen!

 

Restitutie

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te annuleren om deze daarna binnen 14 dagen aan ons retour te sturen. Wij zullen dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten aan je crediteren. De kosten die je maakt om de artikelen van je huis naar onze webshop te zenden zijn voor eigen rekening. Wanneer je het orderbedrag + de verzendkosten retour wil ontvangen, dan doen wij dit gebruikelijk op dezelfde dag als dat wij je retourzending ontvangen hebben. Het bedrag wordt teruggestort op dezelfde bankrekening waarmee je de bestelling betaald hebt, het kan tot 10 dagen duren voordat je het terug hebt ontvangen.

Retouradres:

 

Sibble
Schoterhoek 2
2441 LD Nieuwveen

Kosten

Bij het retourneren van je bestelling zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Als het pakketje door de brievenbus kan (38 x 26,5 x 3,2) zijn de kosten €2,76 (tot 250 gram) of €3,45 (tot 2 kg). Als het pakket groter is, zijn de kosten €6,95.

NB Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van je pakket. Problemen met de verzending naar ons, bij of door de post, zijn voor jou als verzender. Bewaar daarom altijd je verzendbewijs. 

 

Verkeerd/kapot artikel ontvangen

Wij besteden enorm veel zorg en aandacht aan de verwerking van jouw bestelling. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat en je een artikel ontvangt dat niet juist is en je een klacht hebt. Neem in dat geval binnen 3 dagen contact op met onze webshop op via klantenservice@sibble.nl of via Facebook. (sneller!)

Je kunt het artikel gefrankeerd naar ons toe sturen en wij zullen de verzendkosten na ontvangst van de envelop of het pakket direct aan je terugstorten via onze betaalprovider (uitbetaling kan daarna tot ca 10 dagen duren). Uiteraard zorgen wij ervoor dat je kosteloos een nieuw artikel ontvangt.

Waarom kiezen voor Sibble?

Gegarandeerd 
  superkwaliteit


Vochtopnemend 
  100% katoen


Egen ontwerp, 
  perfecte pasvorm


Niet goed geld terug

Vóór 22.30 besteld, 
  direct verstuurd


Unieke online 
  Aankleed-Tool


Handgemaakt 
  in Europa


Hulp nodig?
  Onze Klantenservice
  op Social Media
  helpt je snel
  en vakkundig!


Zeer goede service





Onze topmerken

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Over ons

Even voorstellen; wij zijn Anouk en Floor van Sibble. Dé bedenkers van het door ons gepatenteerde en los verkrijgbare zonnekapje voor de Maxi Cosi.
Toen we zelf een kleintje kregen vonden we het standaard kapje dat op de Maxi Cosi zit niet goed genoeg; Teveel zon, wind en kou kwam toch in baby's gezichtje terecht. De maxi Cosi - die je in de praktijk een stuk vaker gebruikt dan alleen in de auto - was zó ontzettend saai. We hebben een compleet ander ontwerp gemaakt, los verkrijgbaar, universeel, en het blijft goed zitten. Na het succesvolle zonnekapje (de ColorCap) kregen we de smaak te pakken en hebben we allerlei andere kwalitatieve producten van textiel ontwikkeld voor baby en peuter. Het liefst nèt een beetje anders, en altijd met een innovatieve twist of een dubbelfunctie.
Onze producten zijn van zeer goed kwaliteit, dit vinden wij erg belangrijk en staat daarom hoog in het vaandel.
 

Alle bedragen zijn inclusief btw - Powered by CCV Shop webwinkel