Uw bestelling ruilen of retourneren

Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop en je wilt deze ruilen en/of retourneren dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product of de bestelling aan ons te retourneren. Het artikel dat je ruilt of retourneert mag niet gebruikt zijn, en moet in originele staat zijn.

Om je retourzending in behandeling te kunnen nemen dien je een even een mailtje te sturen naar retour@sibble.nl. en het retourformulier dat je ontvangt bij je bestelling volledig in te vullen en bij te voegen bij de retourzending. Hierop kun je aangeven of je je geld terug wil hebben, of dat je wil ruilen voor een ander artikel. We horen graag de reden, zodat wij hier iets van opsteken!

Let op: Zonder retourformulier kunnen wij geen retouren in behandeling nemen!

 

Restitutie

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te annuleren om deze daarna binnen 14 dagen aan ons retour te sturen. Wij zullen dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten aan je crediteren. De kosten die je maakt om de artikelen van je huis naar onze webshop te zenden zijn voor eigen rekening. Wanneer je het orderbedrag + de verzendkosten retour wil ontvangen, dan doen wij dit gebruikelijk op dezelfde dag als dat wij je retourzending ontvangen hebben. Het bedrag wordt teruggestort op dezelfde bankrekening waarmee je de bestelling betaald hebt, het kan tot 10 dagen duren voordat je het terug hebt ontvangen.

Retouradres:

Sibble
Gladiolenpad 3
1911 AZ Uitgeest
 
Kosten

Bij het retourneren van je bestelling zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Als het pakketje door de brievenbus kan (38 x 26,5 x 3,2) zijn de kosten €2,76 (tot 250 gram) of €3,45 (tot 2 kg). Als het pakket groter is, zijn de kosten €6,95.

NB Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van je pakket. Problemen met de verzending naar ons, bij of door de post, zijn voor jou als verzender. Bewaar daarom altijd je verzendbewijs. 

 

Verkeerd/kapot artikel ontvangen

Wij besteden enorm veel zorg en aandacht aan de verwerking van jouw bestelling. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat en je een artikel ontvangt dat niet juist is en je een klacht hebt. Neem in dat geval binnen 3 dagen contact op met onze webshop op via klantenservice@sibble.nl of via Facebook. (sneller!)

Je kunt het artikel gefrankeerd naar ons toe sturen en wij zullen de verzendkosten na ontvangst van de envelop of het pakket direct aan je terugstorten via onze betaalprovider (uitbetaling kan daarna tot ca 10 dagen duren). Uiteraard zorgen wij ervoor dat je kosteloos een nieuw artikel ontvangt.