-
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de producten van Sibble of de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Je kan het beste een bericht via Facebook of Instagram versturen, Facebook of Instagram (hier krijg je heel snel antwoord)
Je krijgt daar een reactie op je klacht of je wordt alsnog doorgestuurd naar de klantenservice, (klantenservice@sibble.nl) dit is afhankelijk van de klacht.
Onze medewerkers van afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Sibble.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).